Idol,

Jag har aldrig kollat på finalerna i idol annars, men nu har jag i stort sett sett alla fredagsfinaler, men det är roligare nu eftersom folket är så unga och så :)
förut var jag hos pappsen, käka middag tillsammans och spela kort:) imorn blire flickorna och sen sebb tror jag, om jag kan planera in allt så det inte krockar! jag känner för en kväll med tjejerna! berhövs nu ! men även behövs det att åka till gumma, känns som jag inte vart där på tusen år, så jag hoppas jag kan kombinera kvällen imorn med både tjejmys och sen gumma :)

mamma förut..
- men gud vad finnar du har! i hela ansiktet!!
- tack :)

och igår när jag hade min tröja från gina, svårt att förklara vilken men aja.. jag gick ner till mamma och roger, och så säger
roger : vilken fin och mysig tröja du hade!
mamma, jag tyckte det såg ut som gammla skurtrasor dom sytt ihop!

mycket snällt av henne :)

Kommentarer
Postat av: meta

gud vilka mysiga kommentarer hon ger =)

2008-11-14 @ 22:13:15
Postat av: Linn

Förlåt att jag inte kom, men fick Sofis sms när du ringde, och då var jag i Sörby och hade ingen skjuts :( Hade vart så himla kul att träffa flickorna igen..

2008-11-16 @ 19:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0