I WISH YOU WERE HERE WITH ME TONIGHT!

härlig dag idag måste jag säga! dagen började med att jag försov mig (a) fick ta tio bussen in och missade engelskan och samhällen, men jag hann lagomt till franskan, sen var det lunch och sen hade vi svenska i 10 min, sen gick vi till fors och alla nior kom och kolla, eller dom kom och kolla på en film och lyssnade när emil pratade om teknik, sen gick dom. igen var värst intresserad av vad vi gjorde, men men. allt var klart vid ett så då frog sandra och alex hem, så jag, markus, micke, mickis och emil satt kvar och bara gjorde ingenting, sen blev äntligen klockan 2 och  min buss kom!
imorn har vi sovmorgon! I LOVE IT!
idag kände jag även av i hur stort behov jag är av vinterskor! min dumma stövlar läcker in vatten och är svinkalla! inte bra, och mina tygskor är ju inte ens att tänka på!  jag får se om jag får med någon till karlstad snart så jag får inhandla lite =) måste även börja med juklappar snart också, inte länge kvar nu mina vänner! =) men min mor jobbar även denna jul, förbannade karlstad som förstör allt! hon hade tagit på sig ett skift på juldagen för att slippa jobba julafton, men karlstadstationen tyckte inte det såg bra ut om hon inte hade pol på julafton! KUL! men då blir det julaftonx2 i istället ;) både den 24 och 25, det är ju bra iaf =)
dagen idag vet jag inte hur den blir, kusin prata på att jag skulle med dom. men jag vet inte, ser mörkt ut med det just nu. ska kanske höra med far om jag ska ta och sova där kasnke, men jag vet inte ja, vill göra något annat än att bara vara hemma jämt, eller så väntar jag på att bror ska sluta och vi ska åka till mormor en sväng :) hon är ju kattvakt! och jag är sugen på att gosa med en lite misse nu, eftersom min inte längre finns får jag väl nöja mig med hennes söta unge :) eller chippen och knut går också bra, men helst av allt vill jag ha en egen lite fis, en pytteliten långhårig som skulle heta Bengt efter morfar! det ska jag iaf skaffa mig när jag blir stooor!

ååh, min dröm inatt! helt underbar var den! mamma väckte mig mitt i den, jag ville bara somna om och drömma vidare! nog för jag somna om men inte drömde jag samma inte.. menmen,

oj vad långt detta inlägg blev =) nu ska jag avrunda och kolla på klart på vänner!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0