I never felt like this before!

Nu har jag gjort klart matten, halva engelskan har bara nåra ord på the essay kvar, sen är det bara svenskan som jag har gjort halv också! känns skönt faktiskt!
nu har mikael och mattis gjort klart golvet där nere! otroligt bra om ni frågar mig :) dom kan det där ;)
vädret är inte så härligt, men jag är sugen på promenad ändå! finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder som sagt!

otroligt härligt att få vara ledig idag! och imorn är det innebandy hela dagen ( eller halva) så inga lektioner :) och på fredag är hans borta så vi slipper samhällen! så kan vi ju alla hålla tummarna att per fått reda på vem den mystike läraren vi har fått men som aldrig dyker upp är! så vi kan få börja i verkstan! jag längtar!! men vi blir delade i 3 grupper där uppe, så det blir väl inte så mycket tid där men man får vara glad för det lilla vi får :) kan verkligen inte se mig i en verkstad med massa maskiner och dyligt, men jag längtar bara efter att få testa alla grejer och slippa sitta och klicka framför en dataskärm hela dagarna!

treee, dagen har ju nästan redan gått.. men nu är saga påväg till mig :)
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0