hide away

Igår skulle jag egentligen vart med emma,emma och ida! men jag följde med sofi till kyrkan först, och oj vad dutiga alla var! sen skulle flickorna på fest i ekshärad, och jag kände mig inte så sugen på det, och ingen klädsel för det heller, så jag ringde roger så han hämtade mig. Jag gick till ica först, och då var det några utlänningar där som följde efter mig sen, jag gick runt lite runt hagforspizzan, ville inte stå stilla, och dit jag gick, dit gick dom :O fast lite bakom.. men jag hade emil i luren men det var inte så hjälpande det heller precis.. men sen kom roger och jag drog hem. jag vart ensam hemma halva natten, rätt skönt :) kolla på beck och drack te!
aja, nu ska jag åka till älsklingen!

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0