HALLOWEEN

idag är det första november, började dagen med att åka till karlstad med pappi, vi åkte till bergvik och shoppade en jacka åt mig :* everest, en röd en! jätte nöjd med den =) tack! sen fick jag mig även en hårgrej och 6dvd filmer =) :* senare åkte vi till farmor och åt mat, det bjöds på hemlagad smörgåstårta! var inte där så värst länge utan vi begav oss hemåt, väl hemma satte jag igång att göra mig iordning, så nu är jag klar i stort sett :) så nu väntar jag på att milla och olle ska komma, och sen att sara kommer och hämtar upp mig, så beger vi oss mot sara på feest! taggad till tusen är jag nu! hoppas ni också är det folket! för ikväll ska vi ha KUL!

ha en trevlig kväll, för det ska banne mig jag ha iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0