ett mynt har två sidor..

matteprovet avklarat nu. gott! tror iaf jag orkar skrapa ihop 12poäng. hoppas det! =)
följde med alex hem idag, alltid lika trevligt =) åt mat och kolla på tv, gick på stan och kolla på tv. kolla på film och sen mötte vi upp issa och meta och käkade på värmullen, en kycklingtallrik blev det! inte helt fel må jag säga! nästan jämt kommit hem, jörgen var snäll och skjutsa hem mig, så när jag kom hem satte jag mig och kolla på det som återstod av matchen, och trekronor förlorade mot ryssarna! inge bra.. 
nu håller vi tummarna på att ninni är ledig eller börjer senare imorn så älskling kan ta hennes bil och göra mig sällskap inatt! HOPPAS! usch vad jag saknar honom.. så nu ska jag hoppa in en snabbis i duschen innan ANDRA AVENYN börjar =) hihi,
godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0