Doggedoggelito

som sagt blev det byn igår, började hemma hos sara, hade jätte kul där! sen for vi iväg mot byn, från sara och tills vi var i byn är ganska oklar, men jag hade iaf jättekul! han dock inte se dogge mer än en minut eller så, sen drog jag hem runt tolvsnåret, åkte vidare till sörby sen till hagfors och sen hem hit, milla och olle var kvar, och här var det tag i kärringarna kan jag tala om för er alla! herregud, men kul var det iaf! sen gick jag och älskling och la oss, så då åkte dom hem. så nu har älskling nyss lämnat mig, men han kommer sen igen!
imorn är det skola, börjar med teknik i tre timmar, tråkigt men ändå kul på samma gång!
nej nu ska jag kolla på bonde söker fru :)
BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0