AnnaMariaRebecca.

Jag lyssnar på... Sex on fire med Kings of Leon
Du mår bäst när du...  när jag är tillsammans med dom jag älskar
Den bästa krogen heter... inte så erfaren i dom kretsarna, än.
Jag pratar... svenska
Mina bästa vänner är... dom bästa på jorden
Min första riktiga kyss... var länge sedan.
Jag avskyr när folk frågar... för personligt och förmycket
Kärlek är... helt underbart
Jag är hemligt förälskad i... hemligt och hemligt vet jag vä inte, men i sebastian är jag störtförälskad ;)
Min mobiltelefon är... alltid med mig
När jag vaknar på morgonen... vill jag sova vidare
Innan jag går och lägger mig... ligger jag och tänker
Just nu tänker jag på... att jag ska ta mitt piller nu!
Homosexuella är... ja.. vad är dom?
Blondinbella är... en människa?
Jag vill verkligen... att det ska bli helg och älskling kommer hem!
Ikväll ska jag... ta och sova efter detta program!t

Kommentarer
Postat av: meta

byn ;) tss

2008-11-17 @ 21:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0