2/11 - 08

Nu är lovet så gott som över, söndagskvällarna ser alltid likadana ut; hejdå till sebastian, andraavenyn och sängen. ingen toppen dag direkt.. men får se det från den ljusa sidan, ju snabbare vi kommer till skolan dessto snabbare blir det jullov! :)
Älsklingen var här nyss och sa hejdå, ingee kul alls!
så nu ska jag kolla på "vad blir det för mat", sen ska jag prata i telefon i fleeeera timmar tills aa börjar, sen ska jag sova! och imorn ska jag leka med josse :) mycket kul! sen under veckan vill jag umgås med soofi, och så får det bli tycker jag! så jag hoppas denna vecka går fort nu och det kan bli helg igen! :*
vill ha nyår nu också :) skulle inte vara helt fel! mitt förra nyår blev inte direkt så lyckat, så jag vill ha ett lyckat nyår denna gång! och det kommer det att bli också, det vet jag! som det ser ut nu iaf! :) aja,
nu började det! :)
MORS

just ja! en tävling på rix-fm igår; man kunde vinna ett "tacohus", ett kartonghus fylld med taco grejer, så skulle man skriva in och förklara varför man ville vinna, vinnar bidraget löd:
Jag brukar jaga hägrar genom att skrika och vifta med armarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0