1advent,

ja, nu ska första ljuset i staken(som vi inte har) tändas! bara tre helger kvar så är det jul sen =) LOVE IT!
nyss kommit hem från kalla skyltsöndan, gick tillsammans med sofi, saga, amanda,erica så kom elle med på slutklämmen också =) massa trevligt :) haha, erica inne på ekorren ;) och även utanför nöjes, vilken pingla hon är ;)

När jag skulle in till hagfors med bussen så kom simon och jag fick åka fin bil till hagfors, mycke snällt av honom! sen när jag skulle hem var chaffisen snäll och jag fick åka gratis :) det var bra!

nu kollar jag på tv och det ska jag fortsätta med denna kväll :) ANDRAAVENYN sen mina vänner, det får ni inte missa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0