you can shine no matter what you're made of.

gårdagen spenderade jag först tillsammans med malin, det var väldigt trevligt och roligt, för det var länge sen.. vi pratade en massa och kolla på tv, blev även duschad av jessicas kisse, men det var mysigt iaf :)
efter drog jag till kusinvitamin och vi drog ut och fikade, sen åkte vi till skoga på tutbingo, oerhört roligt vare, även om ingen vann så skattade vi så vi höll på att dö alla 4! tårarna sprutade och jag fick ingen luft, magen gjorde ont men kunde inte sluta skratta för det! det var länge sen jag hade så kul faktiskt!

så var jag med saga för någon dag sen också, det var också otrlogt kul! vi var till råda och bada, gick till åhströms utan skor på den brännheta asfalten, mina fötter dog där ett tag, men de börjar komma tillbaka nu!
sen tog vi cyklarna och cyklade runt i hagfors, saga rakt ner i ett dike ;) haha. det var kul :D

idag vaknade jag, satte mig på mopped och drog till mormor, där var även morbror, kusin och carina :) så där satt vi och fika, sen drog dom och jag blev kvar, sen drog jag till far och fyllde moppen med bränsle och sedan tillbaka till mormor, åt mat och titta tv. och nu sitter jag här igen.. vet inte vad jag ska hitta på med för roligt under dagen..

imorn blire mys med malin och denise! ska bli väldans trevligt :):)

igår, 23:15 lämnade du oss för gott, det var nog det bästa för dig. du har inte haft det lätt under åren, jag hoppas du har det bra i himlen nu farmor anna!  du var en stark kvinna! ta hand om alla där uppe! vila i frid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0