Tisdag

Gårdagen spenderade jag uppe i gumma med massa regn och film.
Sebb kom och hämta mig runt 3 någongång, så åkte vi upp och gick ut med sigge, sen in och kolla på film i nåra timmar, så blev dom hungriga så vi begav oss ner till city och fixa mat, sen upp tillbaka och kollade mer film :) finns direkt inget annat att göra när vädret sviker.. men det var hur mysigt som helst :)

Nu är Ia snart här också! ska bli otroligt kul att se henne, var så länge sen sist! så det ska bli otroligt skoj! vi får väl se vad dagen bjuder oss på :)

sitter här och har kortet från turkiet med hela klassen på! shit vad konstigt det kommer bli utan alla er till hösten !!
jag kommer verkligen att sakna alla er!!

jaja, nu ropar teven på mig !

hääärrra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0