Lördaa.

Hemsk dag igår, men bättre blev det mot kvällen iaf, himla tur!  nåja,

idag drog jag och far ner till karlstad, där mötte jag Linn, Simon och Hp :) trevligt att träffas :):) men jag fick mig iaf lite kläder, en tv bänk och en 32" PLATT TV! :D pappa tyckte väl jag var värd den när jag är så duktig och tar hand om hand hus när han jobbar hela veckorna :):)

tiden bara flyger ifrån mig känns det som! för bara 5 ynka veckor sen var jag i turkiet tillsammans med min underbara, älskade klass! och snart börjar jag skolan utan att ha någon av dem med mig :(:(:(  fy!

äntligen har sommaren kommit :D så imorn ska jag bara ligga nere i ändan av gården och sola och bada!

just ja, jag har jobbat en vecka ju, på emtbjörks.. har målat om deras hus, herregud säger jag bara.. jobbigt som tusan, och det hjälpte ju inte med att solen stekte varje dag medan jag hade en stor overall på mig, men vi bytte kläder efter några dagar, till shorts och tshirt, men då blev även min hud gul, men men :) så vare ju en hund satan som tuggade sönder metas tele, men dom ersatte den men..  så på måndag ska jag dit och hämta upp min löning :) får väl se hur mycket jag tjänat ihop :)

imorn kommer min älskling hem :):) okej, han åkte igår men ändå :)

nej, nu ska jag kolla på i en annan del av köping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0