karlstad.

idag orkade jag iaf tillslut tjata med mig bror och kusinerna + norberg till karlstad :) fick klart alla julklappar så nu är det ur världen iaf :) ingenting till mig själv fick jag heller, men det får vänta tills mellandagarna, då allt är billigt ! kom hem runt halvnio någongång och då dröjde det inte länge tills älskling kom och knackade på hos mig :) så vi åkte till tony och nu är jag i gumma :) så nu ska jag inte tönta mig mera men jag kunde inte låta bli eftersom han har min dator nu så jag var tvungen att kika lite i den och då kunde jag ju lika gärna passa på att uppdatera er om min händelserika dag :)

imorn ville emms ha med mig till karlstad, men lite förkort varsel för mig så vi får ta en dag då all rea är igång ! :)

tänk er, nu när ni lägger er och sover, så är det sista natten innan ni vaknar och det är julafton! jag kan knappt tro det! inga julkänslor alls! men jag hoppas att det kommer snart :)

nu måste jag avsluta :)
god natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0