Nytt läge!

igår kom älskling hit och höll mig sällskap under kvällen/natten, mysigt :) började dagen idag med att försova mig, eheh. men så är det när man ska gå upp ensam i huse och mobilen inte ringer, men bosse hade överseende och det gjorde honom inget :) efter bilden var min dag slut, per tyckte jag fick åka hem :) sen dess har jag vart hemma och packat in mina paket. sen åkte jag och mormor in och shoppade loss i hagfors city! okej, fick inte så mycket men ändå, sen gick jag till mamma och fick massage,  min rygg/axel är helt cpstörd. så nu blir det lars som får ta en ordentlig titt på den! okej, jag vet att högerbenet är 1cm kortare än det andra, men han kan ju försöka göra någonting åt det iaf! gör verkligen apont i vissa stunder! men nu ska vi vara positiva istället, för imorn är det fredag och det betyder JULLOV! fyy vad härligt alltså!
idag var det den sista träningen inför jul/nyår, det gick verkligen skit idag, var inte med för 5öre kändes det som. men jag får ta nya tag och komma igen i januari när vi drar igång igen! kan knappt vänta, jag älskar innebandy! :)

nu ska jag avrunda och hoppa i säng :)
god natt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0