monday

franska provet avklarat! inte för jag tror jag klarar det men jag har gjort det iaf! dagen har vart händelselös iövrigt tror jag. cad utan lärare = julkalendern, datakunskap var vi på i cirkus 20 minuter sen drog jag och emms, sen gjorde jag prov och sen hemåt! en härlig dag tycker jag =) men nu tycker jag klockan kan gå lite fortare så jag kommer iväg på träningen någongång :)

redan 2;a advent mina vänner, jag förstår inte! och inte en enda julklapp har jag inhandlat heller, itne så bra kasnke. men men..
under veckan vill jag åka pulka om snön är kvar& ha snöbollskrig, så ska jag även leka med emmaberg på torsdag! trevligt !

nu ska jag ta och dra mig upp ur min underbara tomma säng och få lite gjort istället.
adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0