mitt 2008 i frågor

ÅRET
Hur har året nollåtta varit för dig? - bra och händelserikt :)
Bättre än förra året? - ja det var det!!
Har du träffat några nya vänner? - ja :)
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? - absolut!
Har du flyttat under år nollåtta? - nej.
 Har du hittat en ny låt som du älskar? - japp :)
Isåfall vilken? - orkar inte skriva alla
Har du druckit alkohol? - jadå,
Har du rökt? - japp
Har du kysst en främling? - har nog hänt ja.

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit nollåtta? - på topp!
Har du strulat med någon? - japp
Har du varit kär? - är! absolut.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja :)
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja :)
Har du haft ett hemligt förhållande? - hehe nej.

SORG&HÄMD
Har någon i din närhet tagit självmord? - nej
Har någon i din släkt avlidit? - ja :'(
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - nej
Har du varit i slagsmål? - nej

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - yes
Isåfall vad? inget jag nämner här
Har du skämt ut dig? - säkerligen.
Har du ljugit för en vän? - nee, inte medvetet iaf.
Har du varit ute en hel natt? - ja
Har du blivit tagen av polisen? - nej, inte detta året.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - absolut
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? - javisst

SKOLAN&FRITIDEN
Vilken skola går du på? - älvstrandsgymnasiet
Har någon varit elak mot dig på skolan? - emma, annars ingen. ;)
Hatar du någon på din skola? - nej det gör jag inte.
Har du gjort något framsteg? - framsteg och framsteg, har väl lärt mig saker
Har du haft alla rätt på ett prov? - ehe, nej.

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? - ja :)
Har du förlorat en vän? - nej, det har jag inte.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - lite mer än förut kanske.
Har du gått bakom ryggen på en vän? - nej.
Har du ljugit för din bästavän? - nepp.
Har du många killkompisar? - jodå, i hagfors känner väl alla alla så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0