matematik3000 in my <3

ja, nyduschad och klar för sängen tänkte jag när jag steg ur duschen. men när jag kommer in på mitt rum ligger matteböckerna uppslagna och bara väntar på att bli läsna .. och jag kan ju tala om att om jag inte hade vart på träningen nu hade jag sovit vid denna tid, men nu är jag uppe i varv och orkar inte sova, så det blir väl att plugga på.. vill ju inte misslyckas på det nästsista/sista matteA provet direkt. skulle inte vara så kul precis, nej nu måste jag faktiskt dra igång, för om cirkus tjugo minuter är syster hemma och då blir inte mycket till plugg antar jag,

imorn blir det en heldag med emma berg också! trevligt :)

nu dumpar jag datorn, eller internet iaf, musiken och  msn är på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0