jag älskar dig!

vaknade av att älskling kom till mig igår när jag precis somnat in, puss på honom! sen vid tre tiden ringde bror och vi åkte in och hämtade honom, sen hem och la oss. klockan ringde halv 6 och han drog iväg till norge. 

jag vaknade till runt tio, sen ringde telefonen.. det värsta samtalet på länge! min pappa är i karlstad och opereas idag, för hjärtat! det är inge allvarligt säger dom, men det är nog allvarligt så dom måste operera! :( så nu håller vi alla tummarna för honom så ALLT går som det ska!

nu ska jag ringa till karlstad och höra hur det går med min älskade pappa!

Kommentarer
Postat av: E.

Nej? usch vad hemskt! <3

2008-12-28 @ 14:56:55
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0