it's the people, not the place.

ja, lucia i kyrkan med min vän emma :) sen tog vi ett varv på city innan våra skjutsar kom och vi begav oss åt olika håll, jag och älskling åkte hem, gick in till grannen och drack kaffe och pratade, jag gillar att umgås med mina grannar, det är mysigt på något vis :)
förövrigt så testa vi svarven idag, jag och emma, och självklart så får jag en svarvrestbit (som blir av stålet när man svaravar det) rakt mellan brösten som bränner in i skinnet! okej, så allvarligt kasnke det inte är, men den var så varm så den verkligen smälte in i skinnet! men nu har jag duscha och det har lagt sig lite, jag hoppas det inte stannar där hela tiden, inte så fint kasnke :)

 nu kollas det på idol, och vem vinner? alice eller kevin? jag är glad för vilket som, för robin e är ju inte med så då spelar det inte så stor roll, båda är duktiga att sjunga!

snart är min loverboy tillbaka också, efter att ha skjutsat iväg patrik, så ikväll blir det mys på högsta nivå!
PUSS PÅ DET!

Kommentarer
Postat av: E.

Bli med till Karlstad imorgon då ;)

2008-12-12 @ 21:37:00
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0