I see you smile.

underbar dag idag i skolan, började med fika som Per köpt åt oss :) bullar, pepparkakor och must :) sen blev det julshow av lärarna, det roligaste jag sett på länge alltså, Carp, hon slår allt och alla, tårarna rann när hon var på scen och röjde ;) hon kan allt ibland. sen var dagen slut någongång runt tio :)
nu är det efterlängtade lovet äntligen här! det känns otroligt skönt må jag säga!

nu skulle emma vara duktig och städa, så jag känner att jag också måste ta tag i detta nu, så nu ska jag också städa!
sen kommer älskling :)

5 dagar kvar,

Kommentarer
Postat av: E.

Haha jag är jätteduktig, städar hela tiden;)

2008-12-19 @ 13:31:40
URL: http://emm4aa.blogg.se/
Postat av: [Cajate]

Hej,



läste just på någons blogg där du kommenterat att din mamma säljer Wise :) Har precis börjat använda märket och det är ju helt toppen. Vi köper grejerna på Sense Gusto på Söder/Stockholm.



God Jul och ha det gott!

Cajate-gänget

2008-12-20 @ 16:40:33
URL: http://cajate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0