helgen,

fredagen blev det innebandy med emma, linnéa, sofie, emmab och ida, tror pojkarna vann? men är inte säker :) höhö. skulle sovit hos fader, men drog till udde efteråt ist. rätt onödigt eftesom när jag kom hem kom sebb och hämtde mig och vi åkte upp till gumma. Lördagen låg vi i sängen kollade filmer, men sen var vi påväg till sunne men vände och åkte till martin. satt där i flera massa timmar. och sen när vi kom hem bar det av till johan i myra, även olle och emil kom en sväng, utan emma -.- du skulle följt med emmis! :) sen skulle vi åka, men vi drog hem till roger och spelade tvspel, eller dom spelade och jag kollade :) sen fick vi äntligen åka hem och sova,
Söndagen degade vi också ;) gjorde nästan inte ett dugg, kollade på tv och filmer och myste.

idag är det måndag och vi har teknik, utan lärare.. eller johan är vår lärare men det är väl inte så mycket till lärare direkt? ;)
sen blir det dator och sist franska. och jag hjar franska prov som jag inte tränat något på (Y) jag åkte hemifrån vid cirkus tio på fredagen och kom hem halv tolv i går kväll. och böckerna har legat hemma hela tiden :) bra! jag sköter skolan!

- helgen
- helgen
-helgen
-helg
- helg
- helgen
-helgen

kula konversationer jag och dessan har såhär på måndagsmornarna :)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Trevlig helg :) Haha nej ja har inte heller tränat på den jävla franskan. Va de int nön som sa att lärarn blev arg på emma å linn för att de inte kunde prove? xD :S haha kanske blir utskällning idag då :P haha

2008-12-08 @ 10:42:24
Postat av: Emma

Anna, jag vbisste inte att du va där:( jag visste inte att de skulle dit heller :) får bli med varje gång för att se om du är med ;D

2008-12-09 @ 14:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0