Everyone wants to feel that someone cares.

Farmor ringde och talade om att allt gått bra med pappa under operationen! otroligt skönt att höra!! han är förtfarande sövd och kommer inte kunna vara anträffbar förens på fredag, men han är i goda händer så jag är rätt lugn ändå!

igår spenderade jag kvällen hemma hos familjen finnkvist, trevligt, det känns precis som jag bor där när jag är där :) vi käkade mat, bullar, lite choklad och kollade tv och pratade :)
dagen idag får bli som den blir, syster kasnke kommer och då blir jag hemma, annars kasnke jag ska in på innebandy, det får kvällen avgöra själv!  nu ska jag underhålla mig med High school musical 2 som börjar snart.

ikväll är det sista hela natten på år 2008! och idag nästsista dagen, och endast 2veckor tills jag fyller hela 17 år! 

/a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0