det liv vi måste klara av,

dagen idag har vi inte gjort så speciellt mycke, cad dom tre första timmarna, datan skippade vi och kolla på innebandy istället, sen avslutades dagen med film, taxi3 =)
imorn bär det av till karlstad, med hela teknik linjerna, trevligt värre, efteråt stannar jag och meta och shoppar det sista inför jul, eller ja, för mig blir det det första, har itne köpt en grej än! toppen :) men det ska det bli ändring på imorn!
onsdag och torsdag är det vanlig dag, sen på fredag avslutar lärarna med en revy för oss, sen vid 10 snåret har vi looov! underbart blire! och jag inviger lovet med älsk :) love it!
jag kan knappt förstå, om 1vecka och 2dagar är det jul, och 2veckor och 2dagar är det NYÅR, vart tar ni vägen då mina vänner?!
så är det bara 3veckro och 6dagar tills jag fyller 17, tiden bara flyger iväg! inte länge sen jag fyllde 10 känns det som, och helt plötsligt är jag 17!  men tiden går väl fort när man har roligt, antar jag..

min mobil är cp :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0