C'est la vie.

igår var vi på universitetet, kollade in, åt mat, träffa hugo, spanade, lekte, hade kul. sen blev det stan med mickis och meta, fick iaf nyårsklänning, julklappar åt mig som mamma köpte, och julklapp åt mamma, pappa, mormor, milla. bara till killarna kvar nu, jag vet iaf vad älskling ska få, men broder och olle? nej, ingen som helst aning. men det löser sig väl med tiden antar jag.
dagen idag var slapp, gör ingenting på lektionerna, lite onödigt men :) får ju iaf träffa kompisarna, det är väl ett plus :)
imorn har vi bild, sen matte och avslutar med franska, det är dom allra sista lektionerna innan jullovet! :*
ingen träning blev det idag heller, så det blir att vara hemma och julstäda huset, tror mamma. men jag ska ut och gå och sen lägga mig i badet hade jag tänkt :)

frövrigt träffade jag på Denise bara sådär när jag köpte klapp åt pappa på siba! det var inte igår, så det var trevligt :)

TU ME MANQUES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0