anna dagen.

tog tjugo i tolv bussen hem idag, slapp svenskan för lena =) snäller! 
sen tror jag att jag ska höra med moster och vi ska umgås hon&jag :) inte setts på över en månad, inte bra. annars blir det att sova tiidgit! för imorse kunde jag knappt ta mig ur sängen! p.g.a tröttheten, trodde jag skulle ha haft träningsvärk efter träningen igår också, men jag känner inte ett dugg :) det är bra :)
nu väntar jag på att svensson svensson ska ta och börja! och att det ska bli fredag igen så vi får visa vad vi går för på svarven! och njuta av en lång skön helg sen!
nu tror jag att jag ska gå och göra mig lite mat :)

förövrigt har jag namnsdag idag! så grattis till mig och alla andra annor! :)

du är helt underbar! och det bästa är att du är min! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0