9;e december

matteprov på torsdag kom jag på  när jag satt på bussen hem förut, och böckerna är i skåpet.. och imorn slutar vi 4 och träning vid 8, mycket jag kommer öva! not! men om jag verkligen känner att jag inte kan matten måste jag faktiskt stå över träningen tror jag, för jag vill ju hellre klara matte A eftersom detta är det sista/ näst sista provet? fan att jag inte tänkte och tog hem matten idag!! men vi har ju en mattelektion imorn också! så jag hinner nog träningen :D matte går ju ändå inte så jätte bra att träna på så, men vi får se! aja, nog om detta ;)

nu har jag tagit mig en välbehövlig tupplur och kollat film med levande ljus och gjort svenskan. ingen millis blev det heller, men det får bli någon dag snart! men jag kanske ska leka med emma sen! det var ju inte igår precis! så det blir skoj :) om hon hinner såattt säga, hon har prov imorn, men det märks :)

Förut kom roger hem med tårta åt mig också :) gott!
kollar på finalen av top model, jag vet att jaslene vinner så det är inge kul :) men jag kollar ändå!

jag blir mer och mer förälskad för varje dag som går ska ni veta mina vänner! jag är så otroligt lycklig! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0