21:a december,

igår umgicks jag med min pappa :) packade in paket, röjde till hans gamla skivor han drog på på högsta volym, spela kort, körde bil. trevligt vare! sen åkte jag hem och älskling kom och kröp ner hos mig när jag sov :) nu har han nyss lämnat mig efter en otroligt mysig och skön dag :) så nu sitter jag med levande ljus och kollar på GRINCHEN, jag älskar den filmen! när filmen är slut tänkte jag lägga mig i badet med ansiktsmask och hårinpackning :) sen får vi se vad kvällen bjuder på, jag är ensam hemma så det är bara att komma och våldgästa mig mina vänner :)

förövrigt så fyllde Joline år i fredags och Emma igår :) så grattis på er flickor!

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0