TE1

ännu än dag i skolan gjord. hade idrott; teori.. sen matte;en massa jobb, sen engelska som var ganska roligt faktiskt, och avslutade med samhäll =)  sluta vid 4, så kom sebb och mattis och hämtade mig och vi åkte till mattis och var där ett tag, sen drog vi vidare till mig och gjorde typ inget, sebb skulle hem och nu sitter jag här ensam med mitt godis=)
imorn slutar vi kvart i 12! GÖTT! =)=) sen får vi se om jag lyckas få med mig kusin vitamin till vågbacken för en tur i skogen! hoppas kan man alltid! 

fredag äre snart också! och det betyder veckans enda haldag i skolan, men även eldfesten! men vi slutar 4, sen ska man ta bussen hem och duscha och stressa en massa och sen in tillbaka till hagfors på något vis och till malin på förfest! sen blire safari disco i parken! YES!  men det kommer nog bli kul tror jag =)  bättre än förra året, men det är nog inte svårt att slå men ändå! bara det inte kommer några poliser så är jag nöjd&glad =)

nej, nu blir det vågbacken med älskade kusin =) 

jag älskar min sebastian!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0