Sistaaugusti

Igår var jag vill mormor där även kusin var, vi kolla på speedway och hade det trevligt, sen blev det mörkt och kallt så vi åkte hem till kusin ist, gjorde oss gröt och satte oss framför tvn :) sen blev klockan nästan elva och jag drog mig hemåt, la mig i sängen och somna på stört. Blev inte mycket sömn i dalarna precis, var lite sleten.. Idag har jag umgåtts med sebb, sen åkte han för att hämta ninni&mikael, då kom milla&olle för att äta nybakade bullar och hjälpa mig med matten och mormor kom även. Sen kom älskling tillbaka och sa hejdå innan han åkte vidare ner till karlstad :( sen gick jag ut och gick, och jag kom på hur Jävla rädd jag är för grodor, Shit, jag trodde verkligen inte att de var så äckliga som de är, inte långt ifrån att jag började gråta, ärligt.. Äckliga djur! Aja, jag överlevde iaf. Nu håller mamma&roger på att packa, dom åker nämligen till egypten imorn i 2veckor, så jag&bror blir ensamma hemma:d inte helt fel, imorn är det skola också, känner inte alls för det nu. Nu måste jag sova :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0