Right or left?

Ja, första dagen i skolan idag, helt okej enligt mig! halv tio skulle vi vara i aulan för upprop, sen prat och sånt med Per och klassen! jag gillar per, och jag gillar klassen också! sen blev det rundgång eller vad man ska kalla det, gick i alla korridorer, kolla in matsalen, gick till idrottshallen och tillbaka (y) sen fick vi gå, klockan var väl kvart i tio någongång och lektionerna började klockan 1 idag, men jag&dess hade inga så det vara bara att åka hem =) men vi vänta tills maten öppna och åt innan vi gick, gunilla var inne på optik affären alldeles förlänge för vårt tålamod, så det kom en buss och vi sprang ikapp den ist =) 
imorn har jag ingenaning om vad vi börjar dagen med, eller vart.. hejja! men det löser sig väl!

jag och mamma var in till hagfors förut, köpte mig uteskor, lås, kollegeblock =) sen kom milla och olle på mat och vi bakade scones! =) sen de drog hemåt har jag suttit här och fördrivit tiden med hjärter, men det är inte så jätte kul jämt, för när jag får damen så kryssar jag och börjar om.. men det går om man inte har något bättre för sig!

nej nu har jag inget mer att framföra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0