I still believe it when you say, it's another perfect day!

ja, då har jag klippt mig och färgat utväxten, utväxten syns inte så mycket nu iaf, det är ju bra.. men mitt hår :O jag vill ha tillbaka det! hur kort som helst nu känns det :O fast det är inte så stor skillnad egentligen, men det känns som det är typ 10cm kortare än vanligt :(:(   men det växer ut någongång som tur är!

idag åkte jag och sebb först ut till ronny, där var även jonas. så vi satt där och pratade med dom ett tag, sen drog vi vidare till jonas och kollade på film, eller dom kollade och jag sov typ :) sen blev även jonas och sebb trötta och vi begav oss hemåt, jag hoppade av och satte mig här och sebb upp till gumma,  jag hoppas han har tänkt sig komma tillbaka! :)



och sofi, du är bäst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0