girls just wanna have fun

igår satte ja mig på mopeden direkt jag vaknat typ, åkte till gumma, 30 minuter ungefär (y) men vad gör man inte för kärleken?  gick ut med sigge och bara låg och kolla på tv typ :) sen vid halv 6 drog jag vidare ner till city och hem till malin, vi hämtade upp denise och gick till värmullen och käkade, efter drog vi till nöjes och sen domus för att köpa dricka, ner till bryggan till Linnéa, angelica, sara och emma, satt där ett tag och pratade med dom, senare gick vi till nöjes :) sa hej då till flickorna och jag, malin och denise drog till nybovägen och satte på filmen vi hyrt, kanske kolla 5 minuter, sen satt vi och prata om allt och ingenting!  det var mycket trevligt.. fler gånger tack! jag gillar er flickor! <3

nu kom roger hem också, så nu ska han få skjutsa mig till gumma :):)

så kom denise in på frisör också! GRATTIS GUMMAN! :):):)

imorn flyttar ja till pappas hus igen, ska bli skööönt :)

ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0