.

Gårdagen var helt perfekt! tack! vi grillade mat, åt allt som gick, pratade och hade jätte trevligt :) men vädret var ju inte det bästa direkt, absolut inte imorse när vi vaknade, skjutsen var på väg, och sommarstugan ligger på andra sidan en lite sjö, så det var ju båt man fick åka dit, jaa, vi sätter oss i båten och börjar ro ut i spöregnet, alla var dyngsura, kommer några meter och och sätter ner motorn, men startar den? nej.. så då var det bara att ro över i allt hällregn, men det var ju inte mycket annat att göra åt, dom släppte av mig + all packning på andra sidan och jag drog till sebb som satt och väntade på mig i bilen =) vi åkte upp till patrik en sväng, sen runt lite och vidare till brorn på fika, det var trevligt :)

nu är jag iaf tillbaka i udde, och nu känns det verkligen som sommaren är slut på riktigt.. jag vill inte :((

jag har väldigt tråkigt, och sen vet jag inte vad det blir?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0