..

Idag när jag vaknade satte jag mig på cykeln, åkte 1.1 mil så var jag äntligen framme i udde! hämtade min moped och åkte tillbaka :) det var väldigt jobbigt med oerhört skönt efteråt :) och jag känner att jag nog kommer att ha träningsvärk efter detta imorn.. och nu har jag nyss vart ute och sopat bort allt nyklippt gräs från plattorna, så nu sitter jag och väntar på att josse ska bli klar, hon har gjort sig iordning sen 11 och nu är klockan kvart i 2 ! hon är rätt snabb måste jag säga :)

på onsdag ska vi nog ha tjejmys i sofis sommarstuga! hoppas på det iaf! :):) och torsdag får vi se om det blir biongo för sista gången eller om det blir speedway, om det är då ?

imorn ska jag troligen klippa mig och färga mig :) får väl se!
aja, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0