don't know how.

idag vaknade jag av solen :O den sken och gav mitt rum ljus så jag kunde inte sova.. men det var ju inge vackert väder idag bara för det.. skit sommar! och om en vecka är denna sommaren slut! och vad har jag gjort? ingenting.. inge grillmys med alla som man sa att man skulle ha så mycket, inge tältande alls, inte mycke bad och sol..
och snartr börjar ju skolan, pluggpluggplugg, jag hoppas verkligen på en liten och bra klass! och det tror jag det kommer bli! :):)

sen blir det nog att vara med sebb, det gillar jag!

hinenr inte skriva mer nu, dom stänger ner sidan snart, så nu ska jag laga mat! :)

jag saknar verkligen alla mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0