det var en skum öl det här ;)

dagen har vart ganska dryg idag, även om vi sluta vid kvart över ett.. efter det gick vi till cecilias för alexandra skulle ha sig leggings, efter blev det ett stopp vid kaffestugan :) sen gick vi till ica och jag fick mig nötter, och hem till alex sen.. satt i tio minuter och sen var klockan kvart över två så det var bara att pallra sig bort mot gunilla, men väl framme efter en lång väg i spöregn så finns det ingen gunilla där, för dom hade stängt pga ledningsmöte :s men jag fick ett kuvär som satt på dörren att jag skulle dit nästa tisdag ist... sen blev jag lett och vi gick och åt en räkrulle på baguetten! vi har ätit en massa idag, men det var gott :) så imorn blir det storavarvet och efter skolan ska vi stanna och simma hade vi tänkt :)
men iaf. sen gick vi tillbaka hem till alex i typ nån timme, sen kom min buss så jag gick dit, sen dyker saga upp på bussen och ska till ridskolan, jag går av och följer henne nästan hela vägen dit, fick även lite sällskap av christoffer på vägen, haha, saga, vad rolig hon kan vara :D och sen kom jag hem och satte mig här, och här blir jag säkert sittnas hela dagen också.. menmen, får väl se sen.. saknar min sebastian gör jag nått så fruktansvärt mycket! men snart är det helg, och då får jag äntligen se han, länge och mycket! :D

ut&gå vill jag göra, blir så rastlös av att  bara sitta här och inte göra någonting.. men vädret är inte det bästa&mina hörlurar har gått sönder, så det är inte så bra!  aja, nu orkar jag inge mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0