3augustitvåtusenåtta


"den där brandgubben måste ha vart med i många bränder iaf!"
igår när ja vaknade gick jag och emmis ut och gick, det ringde på mig och sa att jag skulle till skjutbanan, och visst.. gick hem och klädde om, åkte dit kolla på när folk sköt lerduvor och blev förbannade :) det var underhållande iaf! sen begav jag, sebb och robert oss iväg till råda på dragracing, i de tre timmarna vi var där torkade de upp asfalten, i tre hela timmor, och just när de torkade det sista med vanliga bilar börjar det blixtra och smälla och då kom regnet igen. det verkligen öste ner. så vi sprang till bilen och åkte hem.. ingen bil fick vi se heller, men det vart kul ändå.
vi åkte vidare in till hagfors och dom åt kebab, sen skulle robert hem och vi hämtade ninnis bil och tillbaka till skjutbanan, hämtade sebbs bil och drog till hydro för att hämta jonas och fredrik, sen vidare hem till mig och hämta lite grejer och sen till jonas och kolla på kung fu pandan och hancock, sen åkte jag och sebb hem till mig och kolla på en till film på 3n. 

idag har jag inte gjort ett piss, duschat och lagat mat. lagomt tråkigt har jag det..
 och tråkigare kommer det nog bli under dagen, men vi får väl se.. skulle vart till mamma och hämtat mopeden och kläder och sånt, men här sitter jag ensam med en cykel som färdmedel, dåligt väder är det också, så jag vet inte om jag orkar åka moped hem sen heller, men vi får se! ingen mat har jag hemma heller, nästan helt tomt..'
kanske ska klippas sen också, mamma jobbar så om det är lugnt skulle hon klippa mig där, men det är ju inte så himla rockigt om de får larm när hon klipper mig, men men,

nej, nu ska ja gå till tvn :)
häääääraa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0