22&23augusti

ja, helgen som var innebar ju eldfesten.. fredag började vi hemma hos tony, ganska mycket folk, jag hade kul men det kunde ha vart bättre om man säger så.. det kom nyss folk hela tiden så jag vet inte riktigt vilka som var där.. sen bar det iaf av till parken, smart som jag var åkte jag dit med några från filipstad, ensam tillsammans med nåra typer jag aldrig någonsin sett (y) men dom släppte av mig vid parken och åkte iväg, senare kom mina vänner och sen kom även sebb :)
jag gick aldrig in i parken, men alla sa ju att det var så tråkigt så jag tror inte jag missa så mycket, hade det trevligt utanför så det gör mig ingenting!men shit var kallt det var :O jaja, när klockan var cirkus två gick vi hem mot jonaslarsson, jag&saga lånade hans toalett och sen gick vi till hagfors pizzan där min bror väntade :) jag och sebb åkte hit och la oss, sen på lördag drog han ganska tidigt, jag gick upp ett tag men senare tillbaks till sängen! vid 5 drog kom jag upp och gjorde mig iordning och sen drog vi in till tony igen runt 6 tror ja. det var inte lika mycket folk som fredagen men det var trevligt ändå, sen kom även joline och vi gick och åkte ruschekana med jürgen och gick lite, sen kom vi tillbaka in och runt då drog vi vidare mot parken tror ja. där var det inte mycket att göra eller mycket folk heller.. men jag och saga hann iaf med att snika in oss vid PROdansarna och dansa lite, det var det enda till dans jag hann med denna helg.. men det var inte helt fel det heller ;) sen vart det kaos och helt vinterkallt eller vad man kan kalla det, så då ringde det på mig och berättade att de hade gått tillbaka till tony, då gick jag dit, alldeles ensam också, men jag kom iaf fram.. gick upp och satte mig i soffan, linn&dennis försvann på toan tror ja, för linn mådde inge bra.. och tony satt i köket och prata med saga skulle ja tro det va? och så satt jag i storummet själv och spelade spel på min mobil! otroligt kul måste jag medge! men sen kom tony och satte sig vid datorn, men han tröttna på det så han överlämna den till mig. så där satt jag och nördade mig tills våran efterlängtade skjuts kom och vi äntligen fick åka hem =) höjdpunkten under denna kväll var väl när sebb kom och jag fick se han och när jag&saga dansa, annars hade inte anna alls kul, men men..
söndag morgon åkte jag&linn in till värmullen för att käka pizza, sen kom även tony&dennis och skulle ha pizza, vi blev mätta och drog hem så fort maten tog slut, jag la mig i sängen och sen drog jag&kusin till vågbacken och gick en sväng,
idag är det måndag, hade tretimmars lektion nere vid fors idag, sen datoranvändning i en halvtimma och sen fick vi sluta! inte helt fel. så jag åkte till mormor och sen hem hit och la mig och sov :) och nu sitter jag och väntar på att kusin ska ringa och säga att vi ska till vågbacken, men han är lite dryg av sig..
förövrigt var min älskling på rally igår och blev 3:a :) och han sålde även sin bil igår, så åkte han till karlstad idag också.. och glömde han inte sin laddare hemma och tro inte att han har batteri kvar i sin mobil.. men jag får väl hålla ut tills på torsdag.. och sen på fredag blir det dalhalla med sebb och hela köret =) hotell och pfloyd med älskling, kan inte bli bättre!
jag väntar även samtal från sofi, har inte pratat med henne på flera dagar nu känns det som, vi har nog pratat sågott som varje dag, men inte så länge som vi brukar, känns inte så iaf, men hon har ju fyllt år och haft fullt upp med att bli firad, så det blir nog bättre denna vecka eftersom hon är i udde nu också :) men hon skulle ringa när hon blivit firad, så får hoppas att hon ringer mig snart så jag slipper sitta här och skriva om ingenting och ha skit tråkigt...

nu ringde finkelidink och är påväg till moi! så jag ska väl ta och byta kläär och dra vidare mot backen,

höres!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo, visst vart det kaos alltid, och visst mådde jag dåligt alltid... <3

2008-09-30 @ 19:36:53
URL: http://linnhannahmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0