21augusti

slutade kvart i tolv idag! inte helt fel, mamma kom och hämta mig och vi åkte hem och jag skröv ner alla utemöbler =) sen åkte mamma in till hagfors för att ha massa kunder, jag drog med alex till vågbacken =) gick 3;an, sprang 2km utöver det och sen 100 situps på det! så det var skönt =)  så nu väntar jag på att mamma ska komma hem och vi ska bege oss ut mot skoga kasnke =) hoppas så!

idag när jag kom hem hade jag fått en present av Linn =) hur gulligt som helst!  det känns helt fel att hon helt plötsigt inte finns vid min sida i skolan nu :S jag saknar verkligen dig linn!

men idag är det ingen vanligdag. för idag är det sofis födelsedag! GRATTTTTIS VÄNNEN <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0