16augusti

gårdagen; jag och sofi åkte in till malin, sen gick vi mot bryggan och träffade allesammans, vi satt och åt och pratade, sen när vi var klara fick dom för sig att vi skulle till valhall, dit gick vi, 21 flickor, (okej vi var väl 18 men dom andra kom sen) vi hann kolla i ca 10min, sen var det slut.. så då gick vi vidare till nöjes och sen till domus och satt där och pratade!
sen blev klockan 11 och dom började spela nere på bryggan, vi gick för att se när johanna sjöng =) usch vad duktig hon är!  sen efter några låtar drog sig alla hemåt, vi gick mot hemmet vi också, sen träffade vi på sofia, bella, carro och frida, så vi pratade med dom lite , sen kom även issas någonting och hans vänner, så vi stod där en stund. sen bestämmde vi oss för att vi inte ville hem utan vi gick tillbaka till bryggan, satte och och lyssna när johanna sjöng och kolla på när alla var fulla och hade kul där inne! sen kom sebb =) vi pratade med folk och umgicks sen blev klockan 1 och vi begav oss hem till malin, tog mopederna och åkte hem =)

idag; jag vaknade vid halv12, mamma stod i dörren när jag öppna den och fråga om vi skulle cykla till milla, och visst.. vi åt frukost och jag klädde mig, sen var vi påväg, efter en halvtimma var vi framme i norra skoga, elin var också där, dom bakade bröd åt henne som hon ska ha när hon flyttar till sollefteå(?) så fick vi soppa och nybakat bröd i magen, sen var det bara att sätta sig på cykeln och trampa vidare hemåt! när jag väl var hemma gick jag ner till sofi en sväng. höhö..
och ikväll är det familjekväll på svartsjö också =) får väl se om ja följer med ner en sväng eller om det dyker upp något trevligare att göra!

GRATTIS ERIK, 16ÅR!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0