13augustitvåtusenåtta

Idag gick jag upp kvart över 10, måste börja gå upp tidigare om jag ska orka med att börja skolan känner jag, men det hade inte gjort någonting om vi hade haft en vecka lov till bara, men nu är det inte så..
jag gick iaf upp, drog på mig kläderna och tog en promenix, det var skönt =)

gårdagen spenderade jag även här, jag som absolut inte skulle göra det.. men så blev det ändå! men jag var och handlade och var ner till mromor en sväng iaf, annars satt jag här och kollade på film på youtube, 10 olika klipp för varje film ungefär. kollade b.l.a på "here on earth" den var mycket bra! jag som aldrig brukar gråta över filmer grät faktiskt lite nu, ja, det var en sevärdig film :)


snart är det den 22&23 augusti också, vilket innebär eldfesten! :D det ska bli mycket kul, jag är verkligen sugen på att gå ut nu! så dessa dagar fram tills dess får gärna gå fort!

nej, nu ska ja ta och sätta fart och få någonting gjort i stugan,  om tre timmar kommer stefan och hämtar upp mig och far vidare till sofis sommarstuga med mina flickor :)

Sebastian, du är allt  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0