080808

Klockan är bara 10 och jag har redan gått och lagt mig, har ingen ork att göra någonting denna dag, men jag kan inte klaga, för jag tror det var det bästa som kunde hända farmoranna, hon har levt i nästan 90 år, och de senaste åren har inte varit de lättaste för henne. jag hoppas hon har det bra där hon är nu och att hon äntligen får vara tillsammans med min älskade morfar (hennes son) som jag verkligen saknar! <3 Imorn när jag vaknar ska jag ta cykeln till udde för att hämta min moppe, sen ska jag vara med Josse! :-) det gillar jag verkligen! Så ska sebb till götene? eller något sådant och köra, lycka till nu älskling :-) Nej, nu ska jag fortsätta kolla på tv och försöka sova, godnatt! S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0